www.eWella.cz    Glamour Hair Products CZ, a.s. 


 


JAK NAKUPOVAT

Jak nakupovat na eWella.cz?

Jste na stránkách poprvé a rádi byste si objednali zboží prostřednictvím našich stránek?

Zákazníkem eshopu Wella se může stát pouze registrovaný zákazník společnosti Glamour Hair Products CZ, a.s., (dříve HairCare Professional s.r.o.) dále jen prodávající.

  • jako první krok je třeba oslovit Vašeho obchodního zástupce, který Vám sdělí Váš unikátní přístupový kód a heslo
  • poté se na stránkách eWella pod tímto přístupovým kódem přihlásíte, doplníte chybějící  povinné  údaje označené hvězdičkou a můžete nakupovat

Sleva

V eshopu eWella.cz nakupujete zboží  za základní ceníkové ceny s možností aktuální slevy, které je vždy viditelně na stránkách eshopu uvedena. Cena, která se Vám u produktu zobrazuje je cenou konečnou, tj. po odečtu případných slev.

Dále je možné za určitých a vždy přesně specifikovaných podmínek  zakoupit akční zboží za speciální ceny.

Pokud si objednáte zboží prostřednictvím internetového obchodu www.eWella.cz a  zároveň máte podepsanou smlouvu na Welondu, obraty z internetového obchodu  se vám do obratů welondy započítávat nebudou.

Platba

Objednávky prostřednictvím eWella.cz budou dodávány vždy s platební podmínkou cash, tj. vždy hotově a to dobírkou.

Výrobky

V internetovím obchodě si můžete zakoupit jakékoliv zboží dle aktuální nabídky.

Dopravné

Kupující hradí cenu dopravného ve výši 132 Kč s DPH  v případě, že hodnota  jeho objednávky nepřesáhne částku 1.499 Kč bez DPH. U objednávky nad 1.500 Kč bez DPH je dopravné zdarma.

Termín doručení

Vaše objednávka bude doručena prostřednictvím společnosti DPD a to do dvou pracovních dnů po odeslání objednávky. O tom, že je vaše zásilka na cestě, budete informováni prostřednictvím sms,  jeden pracovní den před plánovaným doručením.

Reklamace:

Prodávající ručí za jakost dodaného zboží. Prodávající ručí též za vady zboží a je povinen dodat zboží v jakosti a provedení, jak je objednáno kupujícím a v množství dle průvodních dokladů. Kupující je povinen oznámit prodávajícímu zjevné vady zboží (reklamovat) do tří dnů od převzetí zboží, jinak prodávající není povinen jeho práva z vad uspokojit.

Kupující může reklamovat vady zboží – tzv. skryté nejpozději do šesti měsíců od data zdanitelného plnění faktury, kterou bylo zboží dodáno. Kupující při reklamaci uvádí vždy „variabilní symbol“, který je shodný na všech dokladech souvisejících s jednou dodávkou zboží.

Pokud dojde k poškození zboží při jeho přepravě vozidlem na místo určení dodávky, je kupující povinen prodávajícímu předložit reklamační zápis potvrzený řidičem dopravního prostředku, který zboží kupujícímu dopravil.

 

Dotazy:

Dotazy Vám budou zodpovězeny prostřednictvím emailové adresy info@ewella.cz