www.eWella.cz    Glamour Hair Products CZ, a.s. 


 


JAK NAKUPOVAT

Jak nakupovat na eWella.cz?

Jste na stránkách poprvé a rádi byste si objednali zboží prostřednictvím našich stránek?

Zákazníkem B2B shopu Wella se může stát pouze registrovaný zákazník společnosti Glamour Hair Products CZ, a.s., (dříve HairCare Professional s.r.o.) dále jen prodávající.

  • jako první krok je třeba oslovit naši společnost, kde Vám sdělíme Váš unikátní přístupový kód a heslo
  • poté se na stránkách eWella pod tímto přístupovým kódem přihlásíte, doplníte chybějící  povinné  údaje označené hvězdičkou a můžete nakupovat

Sleva

V B2B shopu eWella.cz nakupujete zboží  za základní ceníkové ceny s možností aktuální slevy, které je vždy viditelně na stránkách B2B shopu uvedena. Cena, která se Vám u produktu zobrazuje je cenou konečnou, tj. po odečtu případných slev.

Dále je možné za určitých a vždy přesně specifikovaných podmínek  zakoupit akční zboží za speciální ceny.

Pokud si objednáte zboží prostřednictvím internetového obchodu www.eWella.cz a  zároveň máte podepsanou smlouvu na Welondu, obraty z internetového obchodu  se vám do obratů welondy započítávat nebudou.

Platba

Objednávky prostřednictvím eWella.cz budou dodávány vždy s platební podmínkou cash, tj. vždy hotově a to dobírkou.

Výrobky

V internetovím obchodě si můžete zakoupit jakékoliv zboží dle aktuální nabídky.

Dopravné

Kupující hradí cenu dopravného ve výši 132 Kč s DPH  v případě, že hodnota  jeho objednávky nepřesáhne částku 999,- Kč bez DPH. U objednávky nad 1.500 Kč bez DPH je dopravné zdarma.

Termín doručení

Vaše objednávka bude doručena prostřednictvím společnosti DPD a to do dvou pracovních dnů po odeslání objednávky. O tom, že je vaše zásilka na cestě, budete informováni prostřednictvím sms,  jeden pracovní den před plánovaným doručením.

Reklamace:

Prodávající ručí za jakost dodaného zboží. Prodávající ručí též za vady zboží a je povinen dodat zboží v jakosti a provedení, jak je objednáno kupujícím a v množství dle průvodních dokladů. Kupující je povinen oznámit prodávajícímu zjevné vady zboží (reklamovat) do tří dnů od převzetí zboží, jinak prodávající není povinen jeho práva z vad uspokojit.

Kupující může reklamovat vady zboží – tzv. skryté nejpozději do šesti měsíců od data zdanitelného plnění faktury, kterou bylo zboží dodáno. Kupující při reklamaci uvádí vždy „variabilní symbol“, který je shodný na všech dokladech souvisejících s jednou dodávkou zboží.

Pokud dojde k poškození zboží při jeho přepravě vozidlem na místo určení dodávky, je kupující povinen prodávajícímu předložit reklamační zápis potvrzený řidičem dopravního prostředku, který zboží kupujícímu dopravil.

 

Dotazy:

Dotazy Vám budou zodpovězeny prostřednictvím emailové adresy info@ewella.cz