Wella Professionals e-shop  www.eWella.cz  HairCare Professionals 

Wella Professionals
na internetu
www.wellaprofessionals.com
www.iwella.cz
www.ewella.cz
www.facebook.com/WellaCZ
www.haircareprofessionals.cz

 

Pokud si objednáte v našem eshopu do 12:30hod,
dostanete zboží následující pracovní den!


OBCHODNÍ PODMÍNKY

 

Obchodní podmínky

1)            Objednávka, kterou učiní kupující prostřednictvím eshopu, je závazná. Každá objednávka musí obsahovat čísla výrobků, názvy zboží, množství, požadovanou dodací lhůtu, místo určení dodávky, adresu, na kterou má být zaslána faktura (pokud se liší od místa určení), datum, obchodní jméno kupujícího, je-li jím právnická osoba, jméno a příjmení, je-li jím fyzická osoba, IČO,  DIČ.

2)            Prodávající je oprávněn zvolit způsob dopravy dodávaného zboží.

3)            Prodávající je oprávněn vyúčtovat kupujícímu vícenáklady vzniklé na základě požadavku kupujícího na nestandardní způsob balení či dopravy, nebo na dodávku menšího než minimálního množství zboží, tj. 1.499 Kč bez DPH a nebo v případě opakovaných závozů jedné dodávky vzniklých zaviněním kupujícího.

4)            Cena zboží bude určena podle platného ceníku prodávajícího.

5)            Po převzetí zboží kupujícím vystaví prodávající kupujícímu fakturu, která bude obsahovat vedle náležitostí předepsaných pro daňový doklad též bankovní spojení prodávajícího, čísla výrobků a názvy zboží, množství, ceny za kus, cenu celkem, případně rabaty a datum splatnosti. Kupující uhradí kupní cenu v hotovosti do rukou řidiče na základě potvrzení o úhradě.
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

6)            Vlastnické právo přechází na kupujícího úplným zaplacením kupní ceny.

7)            Nebezpečí škody přechází na kupujícího okamžikem převzetí zboží kupujícím.

8)            Reklamace uplatněná kupujícím u prodávajícího nemá vliv na splatnost a výši ceny dodaného zboží.

9)            Prodávající ručí za jakost dodaného zboží. Prodávající ručí též za vady zboží a je povinen dodat zboží v jakosti a provedení, jak je objednáno kupujícím a v množství dle průvodních dokladů. Kupující je povinen oznámit prodávajícímu zjevné vady zboží (reklamovat) do tří dnů od převzetí zboží, jinak prodávající není povinen jeho práva z vad uspokojit.

Kupující může reklamovat vady zboží – tzv. skryté nejpozději do šesti měsíců od data zdanitelného plnění faktury, kterou bylo zboží dodáno. Kupující při reklamaci uvádí vždy „variabilní symbol“, který je shodný na všech dokladech souvisejících s jednou dodávkou zboží.

Pokud dojde k poškození zboží při jeho přepravě vozidlem na místo určení dodávky, je kupující povinen prodávajícímu předložit reklamační zápis potvrzený řidičem dopravního prostředku, který zboží kupujícímu dopravil.

 

Jak nakupovat na eWella.cz?

Jste na stránkách poprvé a rádi byste si objednali zboží prostřednictvím našich stránek?

Zákazníkem eshopu Wella se může stát pouze registrovaný zákazník společnosti HairCare Professional, (dříve Wella CZ) dále jen prodávající.

  • jako první krok je třeba oslovit Vašeho obchodního zástupce, který Vám sdělí Váš unikátní přístupový kód a heslo
  • poté se na stránkách eWella pod tímto přístupovým kódem přihlásíte, doplníte chybějící  povinné  údaje označené hvězdičkou a můžete nakupovat

Sleva

V eshopu eWella.cz nakupujete zboží  za základní ceníkové ceny s možností aktuální slevy, které je vždy viditelně na stránkách eshopu uvedena. Cena, která se Vám u produktu zobrazuje je cenou konečnou, tj. po odečtu případných slev.

Dále je možné za určitých a vždy přesně specifikovaných podmínek  zakoupit akční zboží za speciální ceny.

Pokud si objednáte zboží prostřednictvím internetového obchodu www.eWella.cz a  zároveň máte podepsanou smlouvu na Welondu, obraty z internetového obchodu  se vám do obratů welondy započítávat nebudou.

Platba

Objednávky prostřednictvím eWella.cz budou dodávány vždy s platební podmínkou cash, tj. vždy hotově a to dobírkou.

Výrobky

V internetovém obchodě si můžete zakoupit jakékoliv zboží dle aktuální nabídky, vyjma výrobků z řady System Professionals. Tyto výrobky si můžete zakoupit pouze za podmínky, že máte podepsanou dohodu se společnsotí HairCare Professionals (dříve Wella) o Selektivní distribuci.

Dopravné

Kupující hradí cenu dopravného ve výši 131 Kč s DPH  v případě, že hodnota  jeho objednávky nepřesáhne částku 1.499 Kč bez DPH. U objednávky nad 1.500 Kč bez DPH je dopravné zdarma.

Termín doručení

Vaše objednávka bude doručena prostřednictvím společnosti DPD a to do dvou pracovních dnů po odeslání objednávky. O tom, že je vaše zásilka na cestě, budete informováni prostřednictvím sms,  jeden pracovní den před plánovaným doručením.

Reklamace:

Prodávající ručí za jakost dodaného zboží. Prodávající ručí též za vady zboží a je povinen dodat zboží v jakosti a provedení, jak je objednáno kupujícím a v množství dle průvodních dokladů. Kupující je povinen oznámit prodávajícímu zjevné vady zboží (reklamovat) do tří dnů od převzetí zboží, jinak prodávající není povinen jeho práva z vad uspokojit.

Kupující může reklamovat vady zboží – tzv. skryté nejpozději do šesti měsíců od data zdanitelného plnění faktury, kterou bylo zboží dodáno. Kupující při reklamaci uvádí vždy „variabilní symbol“, který je shodný na všech dokladech souvisejících s jednou dodávkou zboží.

Pokud dojde k poškození zboží při jeho přepravě vozidlem na místo určení dodávky, je kupující povinen prodávajícímu předložit reklamační zápis potvrzený řidičem dopravního prostředku, který zboží kupujícímu dopravil.

 

Dotazy:

Dotazy Vám budou zodpovězeny prostřednictvím emailové adresy info@ewella.cz

 

ODRiZD